Partnerships

Festivals en evenementen zijn unieke werelden op zich. Bezoekers dompelen zich voor meerdere uren of dagen onder in een compleet andere wereld, waar het van a tot z draait om beleving. Als de Event Warehouse denken we als geen ander in decor, stagedesign, en hoe we belevingen die we vooraf bedacht hebben, het beste tot uiting kunnen laten komen tijdens een festival.
 
Geen wonder dat diverse merken bij ons aankloppen voor samenwerkingen. Uiteraard hebben we onze biersponsor Heineken, waar we diverse succesvolle activaties mee hebben gedaan op bijna al onze evenementen. Er is echter meer.

 Een grote, populaire EDM stage op Paaspop heeft de naam ‘The Warehouse’. Binnen deze area komt Desperados zo sterk en conceptueel naar voren, waardoor de stage al jarenlang door vrijwel al onze bezoekers ‘De Desperados’ wordt genoemd.

Andere voorbeelden zijn de Jack Daniel’s Stage op Paaspop; decennialang hét icoon voor de beste rockprogrammering. We hadden daarnaast de Smirnoff loods op We Are Electric Weekender, waar drie dagen lang een talentcontest plaatsvond. Er zo gaat de lijst door: een De Wit campingwinkel op Paaspop, een Invito activatie tijdens We Are Electric, 3fm branding op de allereerste We Are Electric in het Klokgebouw & so on. Allemaal voorbeelden van ijzersterke samenwerkingen, waar geen Google of Facebook campagne tegenop kan boksen.

Ben jij klaar om je merk naar een hoger niveau te tillen bij een doelgroep die bij je past en op een manier die buiten de kaders van een conservatieve marketingcampagne valt?